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MS3 Professeur adjoint
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Muhammad Aljukhadar
Professeur adjoint, Département de marketing

Coordonnées
HEC Montréal3000, chemin de la Côte-Sainte-Catherine
Montréal (Québec)
Canada H3T 2A7
Courriel : muhammad.aljukhadar@hec.ca
Téléphone : 514 340-6882
Secrétariat: 514 340-6412
Télécopieur : n/d
Bureau : 4.501
Autre(s) titre(s)
- À venir
Formation
- Ph.D. (administration), HEC Montréal
- MBA, Université Concordia
- B. Sc. (ingénierie), Damascus University
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Cette sélection de publications couvre les 5 dernières années.
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Articles de revues (11)
ALJUKHADAR, Muhammad;
« Façades as product wrap: a typology to identify the consumers affected by product design »,
Journal of Place Management and Development, vol. 16, no 1, 2023, p. 73-90.
ALJUKHADAR, Muhammad;
« National Vulnerability to Pandemics: The Role of Macroenvironmental Factors in COVID-19 Evolution »,
Journal of Environmental and Public Health, vol. 2022, 2022, p. 1-10.
PROM TEP, Sandrine, ALJUKHADAR, Muhammad, SÉNÉCAL, Sylvain, CORREA DANTAS, Danilo;
« The impact of social features in an online community on member contribution »,
Computers in Human Behavior, vol. 129, 2022, p. 1-11.
ALJUKHADAR, Muhammad, BÉLISLE, Jean-François, CORREA DANTAS, Danilo, SÉNÉCAL, Sylvain, TITAH, Ryad;
« Measuring the service quality of governmental sites: Development and validation of the e-Government service quality (EGSQUAL) scale »,
Electronic Commerce Research and Applications, vol. 55, 2022, p. 1-12.
ALJUKHADAR, Muhammad, SÉNÉCAL, Sylvain;
« Targeting the very important buyers VIB: A cluster analysis approach »,
Cogent Business & Management, vol. 9, no 1, 2022, p. 1-16.
ALJUKHADAR, Muhammad, SÉNÉCAL, Sylvain;
« The Effect of Consumer-Activated Mind-Set and Product Involvement on the Compliance With Recommender System Advice »,
SAGE Open, vol. 11, no 3, 2021, p. 1-10.
ALJUKHADAR, Muhammad, BOEUF, Benjamin, SÉNÉCAL, Sylvain;
« Does consumer ethnocentrism impact international shopping? A theory of social class divide »,
Psychology & Marketing, vol. 38, no 5, 2021, p. 735-744.
ALJUKHADAR, Muhammad, SÉNÉCAL, Sylvain, BÉRIAULT POIRIER, Amélie;
« Social media mavenism: Toward an action-based metric for knowledge dissemination on social networks »,
Journal of Marketing Communications, vol. 26, no 6, 2020, p. 636-665.
ALJUKHADAR, Muhammad, BÉRIAULT POIRIER, Amélie, SÉNÉCAL, Sylvain;
« Imagery makes social media captivating! Aesthetic value in a consumer-as-value-maximizer framework »,
Journal of Research in Interactive Marketing, vol. 14, no 3, 2020, p. 285-303.
ALJUKHADAR, Muhammad, TRIFTS, Valerie, SÉNÉCAL, Sylvain;
« Consumer self‐construal and trust as determinants of the reactance to a recommender advice »,
Psychology & Marketing, vol. 34, no 7, 2017, p. 708-719.
ALJUKHADAR, Muhammad, TRIFTS, Valerie, SÉNÉCAL, Sylvain;
« Consumer self‐construal and trust as determinants of the reactance to a recommender advice »,
Psychology & Marketing, vol. 34, no 7, 2017, p. 708-719.
Cette sélection d'activités d'encadrement couvre les 5 dernières années.
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Direction de projets supervisés – maîtrise en sciences de la gestion (1)
Chatbot Transformation for UX , par Anastasia Said Allaoui
Mars 2023
Mars 2023
Automne 2023
MARK 20118A
Hiver 2023
MARK 10100A
MARK 20118A
Automne 2022
MARK 20118A
Hiver 2022
MARK 60106A