Contenu Menu

Mouna Sebri

mouna.sebri@gerad.ca

Local : GERAD 4454

Téléphone : 340-6053 (6929)

 

INTÉRÊTS DE RECHERCHE :

  • Marketing quantitatif
  • Marque privée
  • Analyse de données et Modélisation  
  • Datamining
  • Marketing international

 

PUBLICATIONS :

Mouna Sebri and Georges Zaccour. « Why Private Labels' Performance Varies by Country ». Target Journal: Journal of International Business Studies (à paraitre).

 

PRÉSENTATIONS À DES CONFÉRENCES :

Mouna Sebri and Georges Zaccour. A Latent Structure Model for Investigating the Disparity of Private Label Presence in the International Market. Marketing Science Conference, Boston University, Boston, MA, 7-9 juin 2012.

Mouna Sebri and Georges Zaccour. Market Share Estimation in the Presence of a Dominant Brand and a Private Label. Journées de l'Optimisation, HEC Montréal, Montréal, QC, 2-4 mai 2011.

 
Logo HEC Montréal

Facebook YouTube Flickr Twitter LinkedIn Instagram
© HEC Montréal, 2024  Tous droits réservés.