Le contenu

Marc Alexandre Tomiuk

Associate Professor,  Department of Marketing


Marc Alexandre Tomiuk

Contact information

HEC Montréal
3000, chemin de la Côte-Sainte-Catherine
Montréal (Québec)
Canada H3T 2A7

Email: marc-alexandre.tomiuk@hec.ca
Phone: 514 340-6415
Secretary: 514 340-6413
Fax: 514 340-5631
Office: 4.317

Personal page

Education

  • M.Sc. in Administration (Marketing), Concordia University
  • Ph.D. in Administration (Marketing), Concordia University

Expertise

  • Consumer behavior
  • Services marketing
  • Measurement

This selection of supervision activities covers the last five years.

+

Supervised project supervision – MSc in Management (4)

La censure en ligne dans les médias sociaux , by Maria Mafhoum
March 2017

Fierté ethnique et fierté: deux concepts analysés dans le cadre de la publicité ethnique , by Laetitia Makuta-Bebi
May 2014

Instagram; vers un modèle exhaustif des processus de l'affect et des conséquences comportementales à l'endroit de stimuli visuels , by Frédéric Landry
May 2014

Au coeur du packaging chez Danone Canada , by Stéphanie Ménard St-Gelais
January 2013


hec.ca > Faculty